niedziela, 21 listopada 2010

Ciuchcia w roli głównej

Obaj moi chłopacy uwielbiają pociągi. I ten duży i ten mały szaleją na widok ciuchci- czy jest ona w pełnych rozmiarach, czy w skali modelu. Wiosną tego roku wybraliśmy się na poznański dworzec, aby zobaczyć parowóz jadący do Wolsztyna. Na tę wiosnę planujemy już regularną przejażdżkę.

Scrapek dwustronny, w stylu mieszanym.Starałam się mu nadać klimat vintage, ale układ pozostał z clean & simple.

 



Idźcie głosować i wybierajcie dobrze!

8 komentarzy:

  1. Scrap wspaniały:)
    Głosować nie idę bo nie ten kraj ale innym życzę właściwych wyborów;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałm na żywo:) scrapowy dyptyk jest fantastyczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten scrap pamiętam zrobił furorę na naszym ostatnim spotkanku:)))
    i słusznie, bo jest rewelacyjny!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scrap a ciuchcia staruszka nie tylko w dzieciach wzbudza zachwyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny męski scrap, a przy tym bardzo klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, klimatyczny scrap! Baaardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te scrapy wzbudziły mój dziki zachwyt, miałam przyjemność zmacać je w realku, zdjęcia w sepii + idealnie dobrane papierki i dodatki, stworzyłaś niepowtarzalny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny duet!!! fantastycznie połączone elementy tworzą zgraną i spójną całość - bardzo mi się podobają te scrapy!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie największą nagrodą.