sobota, 19 czerwca 2010

rodzinka

Mój najnowszy scrapek, inspirowany był pracą Lisy Dickinson .
Znów pojawia się motyw patchworka, bo po prostu lubię ten styl. Wykorzystałam papiery z ukochanej przeze mnie firmy K&Company oraz  skrawki z ILS + napis "rodzina" ze scrapińca (szkoda, że nie było "rodzinka", bo bardziej by mi pasowało... a dorabiać liter nie chciałam). Napis potraktowany farbką i glossy effect.




A żeby było bardziej sielsko, to pokażę jak scrapek pozował w naszym ogródku.


Jeszcze tydzień i WAKACJE !

8 komentarzy:

  1. Duniu ślicznie wyglądacie przede wszystkim! A scrap cudowny - pastelowo-sielsko-anielski! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te gąski w ogrodzie bosko się prezentują obok scrapa! A Wasza rodzinka cudowna! :) Patchworka chyba będę musiała spróbować - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny!!! i taki uporządkowany, a jednocześnie nie od linijki... wszystko do siebie pasuje i tworzy harmonijną całość - jak to w rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrapik :) Radosny i jednoczesnie z nutką spokojności :) Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten scrap, uwielbiam taki styl! Jak patrzę na takie LOsy, to myślę, że może w końcu i ja się odważę...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy scrap!!! świetne połączenie kolorów i dodatków!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszło świetnie...i Ty taka radosna na tym zdjęciu:))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie największą nagrodą.