środa, 30 listopada 2011

Kilka słów

Taka mała autorefleksja.

6 komentarzy:

  1. Świetna praca, bardzo pomysłowa:) I pośmiałam się przy okazji;) Też uwielbiam kawowe lody Grycana, fajne ciuchy, torebki, perfumy, no i tyle mam papierów, a zawsze się zastanawiam, czy to na pewno najlepszy moment, by z nich skorzystać;D
    Pozdrowionka i- do zobaczenia w sobotę:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny scrap i ta zakładka z "nawet nie próbuj dotykac" u mnie ta lista by sie bardziej wydłużyła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta scrapowa autobiografia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie podoba mi się Twoja praca. Masz niesamowicie pozytywne nastawienie, a Twoje zdjęcie zaraża uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this look with the tags. Adorable!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie największą nagrodą.