środa, 28 września 2011

Muzeum Uzbrojenia na Cytadeli

Wzięłam na warsztat zeszłoroczne zdjęcia z naszej wizyty w muzeum na Cytadeli. Nie było łatwo ugryźć ten temat, ale w końcu coś tam udłubałam. Dodatkowo wpadłam na pomysł na jedyny w swym rodzaju dodatek- ćwiek z orzełkiem. Z bradsa wydłubałam perełkę, roztopiłam specjalny wosk, nakapałam nim do środka ćwieka i odcisnęłam orzełka z jednogroszówki. Trudno mi go było dobrze ująć na zdjęciu- w realu wzór jest dosyć dobrze widoczny. Swojego przerobionego ćwieka zgłaszam na wyzwanie na blogu Stonogi.pl





Uwielbiam taką jesień jak dzisiaj!!! Miłego dnia :o)

5 komentarzy:

  1. ćwiek wyszedł rewelacyjny! piękne,męskie scrapy!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny scrap, fajne miejsce :)
    za pomysł na przerobienie ćwieka, moim zdaniem, należy ci się wyzwaniowa nagroda ;)
    ćwiek jest po prostu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu. Ogłoszenie wyników 5.10, pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scrap, ma fajny klimat, a z ćwiekiem, to miałaś rewelacyjny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow pomysł na ćwiek powalający naptrzeć się nie mogę jaki fajny efekt uzyskałaś ,a scrap wyszedł znakomicie świetne ujęcia foto:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie największą nagrodą.