wtorek, 21 września 2010

kopertówka

Nadarzyła się okazja, więc trzeba było zrobić ślubną karteczkę. Musiała być z kieszonką ;o) więc mój wybór padł na kopertówkę. W zeszłym roku już jedną robiłam (na spotkaniu na Polibudzie), ale totalnie zapomniałam jak to było... Wrzucę linka do kursiku zrobionego przez Oliwiaen dla sklepu ArtPasje gdyby ktoś był zainteresowany (albo mi się znów zapomniało). Miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego, dwustronnego papieru. Ten jest trochę ciemny, ale najlepszy ze wszystkich którymi dysponowałam. Później zauważyłam u bossanovy, że można użyć połowy papieru jednostronnego i zszyć kopertę u dołu. Ale było już za późno...


7 komentarzy:

  1. Piękna!!

    Też będę musiała spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny papier wybrałaś, jest piękna, subtelna i elegancka !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo elegancka i idealna na ślubną okazję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancka i delikatna!
    piekny papier!
    wyszło rewelacyjnie... bardzo kobieco..

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kopertówka :) Kopertówki zawsze wyglądają tak elegancko :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie największą nagrodą.