niedziela, 7 lutego 2010

Oddaję wyróżnienia w dobre ręce

Jakiś czas temu otrzymałam od Mrouh wyróżnienia. Dużą radość sprawiło mi po pierwsze to, że ktoś do mnie na początku blogowej kariery zaglądał, a po drugie to, że uznał mnie za kreatywną istotę ;o)

Czas, aby wyróżnienia trafiły w kolejne twórcze ręce. Jest wiele osób, które na to zasługują. Wybrałam te, których twórczość znam najlepiej.
Następujące wyróżnienia:
 
  
  
 
polecą do:
Gooseberry
Betty Boob
Cynki
Kasi Stonogi
Bossanovy
Agaty
Berberis
Gaji
Joanx
Gatto pazzo

Dla zaintersowanych instrukcja dalszego postępowania:
  1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczkom/blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
  2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała Ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów (uzasadnienie wyboru mile widziane).
BUZIAKI!

6 komentarzy:

Twój komentarz jest dla mnie największą nagrodą.